Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Αναμνήσεων Ευχές! (16+ Κατάληλο!)


-Τσύπνα,Τσύπνα υπναρά!!!
...Έι χουζούρη, σε σένα μιλάω , τσύπνα σου λέω!!!
-zzZΜμμ?!? Ζουζουνάκι μου,λιγάκι ακόμα, plzz zzZ zZZ zZZz...?
-Αντράκι μου?
-Μμμ?!?ναι?
-Το γυναικάκι σου,σέλει γκαλίτσες!!!
-???,,,Μα αγκαλίτσα σε έχω...
-Ωχ!!! Σε χαζό έπεσα...
-Τί?Τι είπες...
-Ω!!! τίποτα ,τελικά σε κουφό έπεσα!
-Θα σε δαγκώσω!
-Μμμμ τι μας λές...
-Οτι θα σε δαγκώσω και θα σ'αρέσει!
-Και εγώ θα τα πώ όλα στη μαμά μου!
-Όλα?
-Ναι όλα!
-θα της πείς και για αυτό?
-Χα χα Μη...Μηηηη...σταμάτα,χαχαχα,σταμάτα σου λέω!!!
-Μα δεν κάνω κάτι...Εσύ γαργαλιέσαι...
-χα χα χα χα χα.ρε μωρό σταμάτα πια!χαχα,δεν αντέχω άλλο...Δε μ'άγαπάς!Δεν με λυπάσαι?
-(σταμάτησε,σοβάρεψε) Σε αγαπάω!Μην παίζεις μάυτό.
-Χαζέ!
-¨"Κ'εγώ σ'αγαπώ."¨
-Ποιος παίζει τώρα?
-Σε αγαπάω χαζούλα!
-Έτσι ξερά?
-Να του πω να βρέξει?
-Βλάκα!
-Εμ,αφού τα έχω μαζί σου!
-Εξυπνάδα?
-συγνώμη, βλακεία (σματς)...
-Θα παίζουμε για πολύ ακόμα?
-όχι (ςμουτς) .
-Σε αγαπάω!
-Σε θέλω !!!(σματς)
-Εγώ πιο πολύ!
-Εγώ πάλι , για πάντα(σματσ!!!)!!!
-Με καλοπιάνεις (σματς)?
-Όχι (σματς) σοβαρά μιλάω!
-Ζαβολιάρη (σματς)
-Αποφάσισε!
. . . (σματς) (ΣΜΑΤΣ) (ΣμΟυΤς) . . .

.... ... ... .. .

Καλημέρα !!!

Για τους έχοντες ταίρι, ευχές ,να το ζήτε,να ευτυχείτε,να αγαπάτε και να το λέτε μα και να το ακούτε.
Μα πιο πολύ να το αισθάνεστε!

Οι έχοντες πάλι ταίρι , με σεβασμό στους μή έχοντες , ενός λεπτού σιγή , για να αποχωρήσουν και να μπουν στη λίστα αναμονής!

Οι έχοντες,να αγαπάτε!

Οι Μη έχοντες ,και εγώ κάπου εκεί ανάμεσα σας , να αγαπάτε και εσείς!
Και να το δείχνετε!!!
Και κάποια μέρα κάποιος ή κάποια θα σας απαντήσει!

Με έπιασε το καλοκαίρι ή μήπως το γαλακτομπούρεκο που έφαγα τις προάλλες στο Πολεμικό Ναυτικό?

Καλημέρες !
Με Όνειρα!!
Γλυκά σαν αμαρτία!!!

Ταπεινά Ο.

4 σχόλια:

  1. Καλέ μου Ονειροβάτη!!

    Ο διάλογος πολύ τρυφερός και ρομαντικός..!!
    Θα λεγα οτι σε έπιασε το καλοκαίρι, ίσως κάπου έβαλε και το χεράκι του το γαλακτομπούρεκο!!

    Ωραία συναισθήματα ε;
    Γλυκά σαν αμαρτία!
    Έχοντες και μη έχοντες, όλοι πρέπει να παλεύουμε για μια γωνιά στην αγάπη!
    Και να παλεύουμε για αυτήν τη γωνιά ακόμα και όταν μας έχει δωθει!

    Σε φιλώ καλέ μου!
    Κι ότι θες, ξέρεις!
    Να περάσεις τέλεια απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τρυφερό!!! :)

    Ονειροβάτη μου, πέρασα να σου
    ευχηθώ: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!! :)

    Να είσαι καλά***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υποτίθεται πως θα έπρεπε να παρέχεται απλόχερα...
    Αλλά πάντα κάτι μας θέλει να παλεύουμε για αυτήν...

    Συναισθήματα Λάκτα όπως θέλω να λέω...
    Και ας έχουν σιρόπια μέσα τους...
    Αυτά τα απλά καθημερινά είναι που μένουν...

    Ότι θες,Ξέρεις...!!!
    Στο πιο ψηλό σημείο του Λόφου,μπορείς να χαρίσεις ότι θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νεραιδούλα Καλό Καλοκαίρι!
    Να περάσεις Όμορφα
    να μαζέψεις χρώματα και να βάψεις το Όνειρο που σε θέλει διακοπές!

    Να προσέχεις ! Και αν δεν μπορείς
    μην φοβάσαι...
    Θα σε προσέχουν όλοι!

    *Ονειρα!
    Θα μας λείψεις!
    Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...και αν είσαι ξένος ... και αν θεός ...
...και αν πάλι μόνος ... και αν θνητός...
Καλώς ήρθες , ίσως και πάλι στην Επόμενη Μέρα...

Εκεί που θέλουμε όλοι να τάζουμε τα Όνειρα μας...

Ταπεινά Ο , καλοί μου φίλοι.